مراسم گرامیداشت روز عفاف و حجاب در شهرک صنعتی بزرگ شیراز


به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب، هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری حوزه بسیج کارگری امام حسن مجتبی شهرک صنعتی ضمن بزرگداشت هفته عفاف و حجاب،از یکی از بانوان عفیفه و محجبه پرسنل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

مراسم گرامیداشت روز عفاف و حجاب با حضور حامد رضا زردشت مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ، سرگرد پاسدار جواد امیری فرمانده حوزه بسیج کارگری امام حسن مجتبی شهرک صنعتی و حجت الاسلام کشاورز برگزار شد.

 بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است.  روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را در مسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.

به همین مناسبت مراسم بزرگداشت سالروز قیام مسجد گوهرشاد با حضور جمعی از خواهران پرسنل شرکت خدماتی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی در دفتر مدیریت شرکت خدماتی برگزار شد.

این مراسم بزرگداشت با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام کشاورز سخنران ویژه این مراسم بود که پیرامون  اهمیت موضوع «حجاب و عفاف حافظ » به ایراد سخن پرداخت و در پایان از یکی از بانوان عفیفه و محجبه پرسنل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تجلیل و تقدیر به عمل آوردند.

گرامیداشت عفاف و حجاب در شهرک صنعتیگرامیداشت عفاف و حجاب در شهرک صنعتیزردشت شهرک صنعتی بزرگ شیرازگرامیداشت عفاف و حجاب در شهرک صنعتی