آگهی استخدام در شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز

شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، با توجه به تصویبیه هیئت مدیره این شرکت به تعدادی نیرو حسابدار،خدماتی،انتظامات و اداری برای کار در شهرک صنعتی بزرگ شیراز نیازمند است.متقاضیان می توانند تا تا 7 اذرماه 1401 روزمه خود را ارسال نمایند.

نیروی انتظامات نیروی حسابدار نیروی اداری نیروی خدمات
آقا حداکثر سن 35 سال آقا یا خانم حداکثر سن 35 سال آقا یا خانم حداکثر سن 35 سال آقا یا خانم حداکثر سن 35 سال
قد بالای cm 180 تسلط به مفاهیم نرم افزارهای حسابداری تحصیلات حداقل لیسانس
 
منظم و مسئولیت پذیر
دارای حداقل مدرک دیپلم  داشتن حداقل 2 سال سابقه کاری در شرکت ها حداقل سابقه کار 2سال
 
دارای سلامت جسمانی (داشتن قدرت بدنی و جسمانی بالا برای کار در فضای سبز و خدمات)
دارای سلامت جسمانی (داشتن قدرت بدنی و جسمانی بالا برای حفظ امنیت) داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های حسابداری یا مدیریت مالی مسلط به شرح وظایف مسئول دفتر یک نفرمسلط به امور بایگانی یک نفر  
یک نفر راننده بابکت دارای گواهی نامه مرتبط
انعطاف پذیری با شیفت های کاری اعلام شده در سازمان (در حال حاضر 12-24) تسلط بر نرم افزارهای مالی (راهکاران سیستم )و آفیس مسلط به تایپ، نامه نگاری، اصول بایگانی، نرم افزارهای آفیس تعدای نیروی فضای سبز
تعدادی نیروی خدمات

 متقاضیان محترم می توانند روزمه خود را به ایمیل shirazip.com@gmail.com   یا شماره   09177903792ارسال نمایید. همراه داشتن عکس پرسنلی، اصل شناسنامه، اصل کارت ملی و اصل کارت پایان خدمت به هنگام مراجعه به شرکت خدماتی  واقع در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعد از میدان اول  الزامی می باشد.                                            

                                                                                                                                                                                           جواد  باصری

                                                                                                                                                      مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز        

شرایط نیروی حسابدار

  • ثبت کلیه اسناد حسابداری (ثبت اسناد تنخواه، اسناد مربوط به حساب های بانکی و ...)
  • تهیه و ارسال لیست حقوق و دستمزد (مسلط به طرح طبقه بندی مشاغل)
  • آماده سازی صورت وضعیت پیمانکاری
  • کنترل اسناد حسابداری، فاکتورها صورتحساب های بانکی و تهیه مغایرت بانکی
  • کنترل و پیگیری حساب های دریافتی و پرداختی
  • تهیه گزارش های مالی با توجه به نیازهای مدیریت
  • تهیه گزارش های فصلی و ارزش افزوده
  • تهیه صورت های مالی
  • تهیه اظهارنامه های مالیاتی
     

شرایط نیروی انتظامات

  • دارای حداقل مدرک دیپلم 
  • آشنایی با امور حراست و حفاظت فیزیکی (سابقه کاری یا تجربه مشابه در زمینه کار حفاظت و تامین امنیت)
  • دارای سلامت جسمانی (داشتن قدرت بدنی و جسمانی بالا برای حفظ امنیت)
  • انعطاف پذیری با شیفت های کاری اعلام شده در سازمان (در حال حاضر 12-24)

نیروی خدمات

  • منظم و مسئولیت پذیر
  • دارای حداقل مدرک دیپلم 
  • دارای سلامت جسمانی (داشتن قدرت بدنی و جسمانی بالا برای کار در فضای سبز و...)

                                                        

شرایط نیروی اداری

  • تحصیلات حداقل لیسانس
  • مسلط به شرح وظایف مسئول دفتر یک نفر
  • مسلط به تایپ، نامه نگاری، اصول بایگانی، نرم افزارهای آفیس
  • منظم، دقیق، رازدار، صبور و خلاق
  • آشنایی کامل به نرم افزارهای office
  • آشنا با امور تنخواه داری، هماهنگی جلسات و برنامه ریزی
  • روابط عمومی بالا
  • حداقل سابقه کار 2 سال