اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با بالاترین مشارکت صنعتگران در شهرک های صنعتی کل کشور انتخاب شدند.

به گزارش روابط عمومي شهرک صنعتی بزرگ شیراز، انتخابات مرحله چهارم هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، با مشارکت بالای صنعتگران برگزار و پس از شمارش آرا شرکت نیکان طب آماتیس به نمایندگی جواد باصری، شرکت دانش بنیان بسپار آمایش به نمایندگی محمد رضا رنجبر، شرکت نان یاسین به نمایندگی احمد پژمانيان، شرکت سمیران سلامت به نمایندگی مصطفي ايوبي فر، شرکت شیراز دینا به نمایندگی فرهاد مرتضوی نژاد و آقايان محمد رضا نعمتي  و محمدكلاني تهراني به عنوان اعضاي اصلي هيات مديره و شرکت مهرگان شکلات تیوان به نمایندگی حبيب اله اولادي و شرکت پویا مبدل به نمایندگی سيد حسين فاطمي نيز بعنوان اعضاي علي البدل انتخاب شدند.در اين مجمع همچنين موسسه حسابرسي آداك آيين نيز بعنوان حسابرس اصلي انتخاب شد.


فعاليت دور چهارم هيات مديره شركت خدماتي شهرك صنعتي بزرگ شيراز به مدت دو سال خواهد بود.
مديرعامل شركت شهرك‌های صنعتی فارس در اين مراسم با بيان اينكه بر اساس اختيارات قانوني ماده 6قانون نحوه واگذاري مالكيت و اداره امور شهرك هاي صنعتي ، هيات مديره دور سوم به علت عدم انجام وظایف قانونی و نارضایتی صنعتگران از نحوه راهبری شهرک صنعتی، عزل شدندگفت: متعاقب آن ارديبهشت امسال جلسه مجمع عمومی شرکت خدماتی تشكيل  و اساسنامه جدید ابلاغيه سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران نيز به تصویب رسيد و اين انتخابات نيز بر اساس اساسنامه جديد برگزار شد.


سید مصطفی هاشمی گفت: در اين انتخابات 18نفر از صنعتگران حائز شرايط كانديدا شدند كه پس از برگزاري انتخابات و شمارش آرا اعضاي جديد هيات مديره انتخاب شدند.


وي افزود: تمهيدات مناسبي براي برگزاري اين انتخابات از سوي شركت شهرك هاي صنعتي انجام و حد نصاب جديدي در مشاركت صنعتگران ثبت شد.


هاشمی افزود:بر اساس بررسی آمارهای مشارکت صنعتگران در انتخابات هیات مدیره های شرکت خدماتی شهرک های صنعتی در استان های کشور ،این دوره از انتخابات هم به لحاظ مشارکت کاندیداها وهم از لحاظ مشارکت گسترده صنعتگران در اخذ آرا حد نصاب جدیدی را به خود اختصاص داد و رکوردجدید با اختلاف زیادی به نسبت سایر استان ها ثبت شد که این حاکی از احساس مسولیت صنعتگران و سرمایه گذاران نسبت به محیط شهرک صنعتی و فضایی که در آن به تولید می پردازند می باشد و این موضوع بسیار حائز اهمیت است چرا که معتقدیم شهرک صنعتی متعلق به صنعتگران است و همه باید نسبت به نحوه مدیریت آن نظارت کنند که این انتخابات مسیر نظارتی ونحوه اعمال نظر صنعتگران را از طریق تعیین اعضای منتخب خود فراهم کرده است.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از هيات مديره جديد شركت خدماتي شهرك صنعتي بزرگ شيراز خواست با تعامل با صنعتگران براي رفع مشكلات شهرك صنعتي و نيز ارائه خدمات مطلوب به صنعتگران تلاش كنند.
هاشمي با اشاره به ظرفيت ها و توانمندي هاي شهرك صنعتي بزرگ شيرازگفت: این شهرک صنعتی که از بزرگ‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور محسوب می‌شود، مهم‌ترین قطب صنعتی استان فارس به شمار می‌آید.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه بخش زیادی از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان فارس در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مستقر هستند، افزود: این موضوع بیانگر اهمیت راهبردی این شهرک صنعتی است، بنابراین باید با توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها و رفع چالش‌ها و مشکلات، بهترین خدمات به صنعتگران ارائه شود.


وي بابیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن واحد‌های مطرح و شاخص کشور در حوزه‌های مختلف صنعتی نقش مهمی در تولید و صادرات بر عهده دارد، ادامه داد: در حال حاضر 4670قرارداد با متقاضیان در این شهرک صنعتی منعقدشده و 2284 واحد تولیدی، صنعتی و صنفی با اشتغال‌زایی افزون بر 24هزار نفر در این شهرک صنعتی مشغول فعالیت هستند.


وی با اشاره به اینکه شركت شهرك هاي صنعتي فارس براي تكميل زيرساخت ها و رفع مشكلات زيرساختي شهرك صنعتي بزرگ شيراز گام هاي موثري در 6ماه اخير برداشته است گفت:در زمينه تامين آب شرب بعنوان مهمترين نياز اين شهرك صنعتي قرارداد تامين و اجراي خط انتقال آب شرب شهرك صنعتي بزرگ شيراز بعنوان اقدامي مهم كه پس از 12سال انجام مي شود به مبلغ 50 ميليارد تومان منعقد و عمليات اجراي خط انتقال آب نيز انجام شده كه اميدواريم با بهره برداري از اين طرح تادهه فجر بخشي از كسري آب شرب شهرك صنعتي تامين شود.


مدیر عامل این شرکت شهرك هاي صنعتي فارس افزود: طرح ارتقای ظرفیت تصفیه خانه شهرک صنعتی بزرگ شیراز به میزان ۲۰۰۰ متر مکعب در روز و همچنین اجرای واحد ذخیره ساز اضطراری و متعادل ساز جهت مدول‌های موجود نز با اعتبار 20ميليارد تومان آغاز شده كه اميدواريم با بهره برداری از اين طرح نيز ظرفيت تصفيه پساب فاضلاب واحدهاي صنعتي افزايش يابد