رونمایی از پرتال اینترنتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در مجمع عمومی نوبت دوم شرکت خدماتی


در مجمع عمومی نوبت دوم شرکت خدماتی و در حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای فارس و همچنین بیش از 200 صنعتگر شهرک صنعتی فارس از پرتال اینترنتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز رونمایی شد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی ، در این پرتال که در نشانی اینترنتی www.shirazip.ir قابل دسترسی است، صنعتگران می توانند از خدمات مختلف به صورت الکترونیکی استفاده کنند.
مدیرعامل شرکت خدماتی در مجمع ضمن تاکید بر تلاش شرکت خدماتی در خدمت رسانی به صنعتگران گفت: ما از روز اول 3 مقوله را احساس نیاز کردیم که هیئت مدیره در دستور کار خود قرار داد.
جواد باصری افزود:شهرک صنعتی به خاطر وسعت و همچنین تعطیلی برخی ار شرکت ها، قبوض که برای صنعتگران می باشد به دست آنها نمی رسد و برای این مهم پیشنهاد دادیم که خدمات شهرک صنعتی بزرگ شیراز را الکترونیکی کنیم که خدا را شکر چندین ماه وقت گذاشته شد و به بهره برداری رسید و چارت اطلاعاتی آن به پایان رسیده است.
وی افزود:پرتال اینترنتی به س زبان فارسی، انگلیسی و عربی می باشدو برای هر شرکت یک وب سایت سه زبانه در نظر گرفته شده است.
جواد باصری با تاکید بر محصولات و تولیدات داخلی کشور تصریح کرد: بر روی صفحه اصلی سایت تمام محصولات شهرک قابل جستجو می باشد و این یک ظرفیت برای واحد های صنعتی و تولیدی می باشد.بر روی پنل کاربری هر شرکت قبض آب و شارژ آن دیده می شود که به صورت الکترونیکی می توانند صنعتگران پرداخت نمایند و همچنین به برگ خروج بارکد دار به صورت انلاین می باشد.
در پایان وی افزود: در کل مجموعه بسیار عالی است و از همه صنعتگران دعوت می شود که برای دریافت نام کاربری و رمز عبور به دفتر شرکت خدماتی مراجعه نمایند.