اخبار نهضت ملی مسکن شهرک صنعتی بزرگ شیراز

این خبر بروز رسانی می شود.....

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با توجه به ئیگیری نهضت ملی مسکن توسط هییت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز تمام اخبار مربوط به نهضت ملی مسکن در جوار شهرک صنعتی بزرگ شیراز انتشار داده خواهد شد.

فرم ثبت نام در نهضت ملی مکسن همجوار شهرک صنعتی بزرگ شیراز ویژه کارگران و مهندسین شهرک صنعتی بزرگ شیراز

✅به اطلاع صنعتگران محترم شهرک صنعتی بزرگ شیراز می رساند: 🔰فراخوان ثبت نام متقاضیان مسکن پیرو جلسه مورخ 18 دی ماه 1402 با حضور مدیرعامل و معاونین محترم شرکت شهرک های صنعتی فارس، مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و نماینده محترم استاندار فارس با موضوع نهضت ملی مسکن ویژه کارکنان واحد های صنعتی مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز اعلام می گردد. 🔰قابل ذکر است کلیه متقاضیان اعم از افرادی که فرم ج سبز یا قرمز دارند، می توانند در این طرح ثبت نام نمایند. 🔰جهت ثبت نام در طرح نهضت ملی ویژه کارگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://formafzar.com/form/lq5f0

12 بهمن ماه 1402

در میز خدمت شهرک صنعتی بزرگ شیراز صورت گرفت: ✅ایجاد شهرک مسکونی کارگران و مهندسین شیراز کلید خورد/توسعه ورزش و تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهرک صنعتی بزرگ شیراز ✅استاندار فارس مسأله اسکان کارگران، مهندسین و مدیران شهرک صنعتی را یکی دیگر از مطالبات فعالین این بخش دانست و افزود: در این نشست مقرر شد که در جهت ساخت شهرک مسکونی ویژه کارگران و مهندسین شهرک بزرگ صنعتی شیراز با تمام امکات مورد نیاز این شهرک جنب این مجموعه اقدام شود. 🔰وی سلامت شاغلین در این شهرک را یکی از مهمترین اولویت‌های صیانت از نیروی کار دانست و گفت: واحد سلامت مجموعه‌های صنعتی که طی سالیان گذشته دچار رکود شده باید احیا شود. 🔰ایمانیه در ادامه تصریح کرد: توسعه ورزش و تکمیل و تجهیز ورزشگاه شهرک صنعتی بزرگ شیراز دیگر مصوبه این نشست بود که باید در راستای سلامت جامعه کار و تلاش و ارتقاء سطح تولید مورد توجه جدی قرار گیرد.

✅لينک ثبت نام نهضت ملی مسکن کارگری و مهندسی شهرک صنعتی بزرگ شیراز /مهلت ثبت نام تا 30 بهمن ماه👇https://formafzar.com/form/lq5f0 ✅روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز https://www.instagram.com/p/C21rrzIPzSJ/?igsh=NjZiM2M3M

18 دی ماه 1402

برنامه ريزي براي ساخت  مسکن کارگری ويژه كارگران و شاغلان واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز  در قالب طرح نهضت ملي مسكن/ استفاده از ظرفيت كارآفرينان و صاحبان صنايع در تامين مصالح ساختمانی و  تاسیسات براي كاهش  قيمت تمام شده مسكن 

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از برنامه ريزي براي ساخت  مسکن کارگری ويژه كارگران و شاغلان واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز خبر داد و گفت:ساخت مسكن كارگران در راستاي دستور استاندار فارس مبني بر فراهم كردن بسترهاي لازم براي رفاه كارگران و خانه دار كردن آنها  در قالب اجرای نهضت ملی مسکن انجام مي شود.
سيد مسعود عظيمي در نشست هماهنگي اجراي طرح نهضت ملي مسكن ويژه  كارگران و شاغلان  و فعالان صنعتي مستقر در شهرك صنعتي بزرگ شيراز،افزود:نزديكي  اراضي اجراي طرح نهضت ملي مسكن به شهرك صنعتي با هدف سهولت در اياب و ذهاب كارگران از مهمترين مولفه هايي است كه در انتخاب مكان مورد توجه قراردارد.
وي با تاكيد بر اينكه قيمت نهايي مسكن براي كارگران بايد به نحوي باشد كه آنها را با مشكل مواجه نكند كند  گفت: با استفاده از ظرفيت كارآفرينان و صاحبان صنايع در تامين مصالح ساختمانی و  تاسیسات مي توان قيمت تمام شده را كاهش داد .
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس با اشاره به اينكه شهرك صنعتي بزرگ شيراز 60درصد از ظرفيت صنعتي موجود در شهرك هاي صنعتي استان را درخود جاي داده است و يكي از بزرگترين شهرك هاي صنعتي كشور محسوب مي شود از شناسايي حدود 3000كارگر و شاغل  واجد الشرايط نهضت ملي مسكن دراين  شهرك صنعتي خبر داد و گفت:بايد به نحوي برنامه ريزي كنيم كه الگوي موفقي از طرح نهضت ملي مسكن براي كارگران را در سطح كشور ارائه دهيم.
عظيمي در ادامه با تاكيد بر شناسايي و ايجاد زنجيره تامين صنعت ساختمان در استان فارس به منظور تامين مصالح و تجهيزات مورد نياز در اجراي طرح هاي نهضت ملي مسكن گفت:با شناسايي تامين كنندگان  و توليد كنندگان ،زمينه همكاري و هم افزايي بين واحدهاي توليدي براي تامين مصالح باكيفيت و قيمت مناسب شكل مي گيرد كه اين موضوع سبب پويايي و فعال شدن ظرفيت واحدهاي توليدي و صنعتي و هم باعث تسريع در اجراي پروژه ها مي شود.
قائم مقام مدير كل راه و شهرسازي فارس و جانشين قرارگاه جهادي  مسکن استان نيز در اين جلسه با اشاره به اقدامات انجام شده براي اجراي اين طرح در استان گفت:سهم استان فارس در طرح نهضت ملي مسكن ساخت 260هزار واحد مسكن طي 4سال است كه با بهره گيري از همه ظرفيت ها براي تحقق آن تلاش مي كنيم.
مجتبي حق بين ،راه اندازي "صنعت شهر  "در استان در قالب طرح نهضت ملي مسكن با هدف اجراي طرح هاي مسكن ويژه كارگران و شاغلان در شهرك هاي صنعتي ،مناطق ويژه اقتصادي و كارخانجات و واحدهاي بزرگ توليدي را  از برنامه هايي عنوان كرد كه  برای تامین مسکن کارکنان صنایع در دست اقدام است.
وي افزود:فرآيندهاي تصويب و تغيير كاربري اراضي براي  ايجاد شهرك هاي نهضت ملي مسكن در استان تسهيل شده و كارگروه هاي تخصصي حداكثر در فرصت يك ماه اين موارد را تعيين تكليف مي كنند .
جانشين قرارگاه جهادي  مسکن استان در ادامه با اشاره به بررسي هاي ميداني براي ايجاد سايت مسكن كارگري در نزديكي شهرك صنعتي بزرگ شيراز گفت:در اين زمينه مكان هايي مشخص و در حال جمع بندي نهايي هستيم.
در اين جلسه كه رييس انجمن انبوه سازان استان نيز حضور داشت تصميماتي به منظور اجراي طرح مسكن كارگري در شهرك صنعتي بزرگ شيراز اتخاذ شد.

اولین جلسه نهضت ملی مسکن همجوار شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور اقای حق بین نماینده استاندار و هییت مدیره شرکت خدماتی با حضور پیمانکاران نهضت ملی مسکن برگزار گردید و در این جلسه قرار بر این شد جانمایی زمین صورت گیرد.