تصویب اساسنامه جدید شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز/مهندس هاشمی:شهرک صنعتی متعلق به همه صنعتگران است/اساسنامه جدید بسترهای لازم برای حضور موثر صنعتگران در مدیریت راهبری شهرک صنعتی را فراهم می کند.

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، جلسه مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به منظور تصویب اساسنامه جدید  این شرکت برگزار و صنعتگران شرکت کننده در این مجمع با اکثریت آرا اساسنامه جدید را تصویب کردند.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی در این مجمع با بیان اینکه بر اساس قانون ، هیات مدیره قبلی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در پی عمل نکردن به وظایف قانونی و نارضایتی صنعتگران از نحوه راهبری شهرک صنعتی، با اعمال ماده ۶ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک های صنعتی، عزل شدند گفت: با توجه به اصلاح اساسنامه شرکت های خدماتی توسط هیئت مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در مرداد سال گذشته، این مجمع برگزار و پس از رای گیری اساسنامه جدید به تصویب اعضا رسید.

سید مصطفی هاشمی افزود: در این مجمع از ۱۶۵ آرای ماخوذه ، ۱۵۲رای با مساحت ۸۹۰۸۵۰ مترمربع به اصلاح اساسنامه رای موافق  و ۱۳   رای با مساحت ۱۱۶۲۶۱متر نیز رای مخالف دادند  و ۷رای نیز باطله اعلام شد که در نهایت اعضای مجمع باحدود ۸۸درصد آرای موافق به اصلاح اساسنامه رای دادند.

هاشمی  افزود: انتخابات جدید  هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز،بر اساس این اساسنامه برگزار خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس تصریح کرد: در اساسنامه جدید، شرایطی برای کاندیداها اعمال شده تا صنعتگران واقعی که دارای واحد بهره بردار فعال هستند در انتخابات شرکت کنند تا اعضای هیات مدیره منتخب بتوانند با درک مناسب از وضعیت تولید و صنعت، در راهبری امور شهرک صنعتی نقش آفرینی کرده و بهترین تصمیمات را برای اداره شهرک صنعتی اتخاذ کنند. 

وی بابیان اینکه شهرک صنعتی متعلق به همه صنعتگران مستقر در آن است گفت: برگزاری انتخابات هیات مدیره شرکت خدماتی، بهترین فرآیند در مشارکت صنعتگران در اداره شهرک صنعتی است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه در ۴۰ روز  گذشته و پس از اعمال ماده ۶ قانون نحوه واگذاری مالکیت بر اداره امور شهرکهای صنعتی و خلع هیئت مدیره قبلی، اداره امور شهرک صنعتی توسط شرکت شهرکهای صنعتی فارس انجام می شود گفت: در این مدت عملیات ترمیم و لکه گیری آسفالت  خیابان ها اجرایی شده و طرح بهسازی روشنایی معابر نیز از هفته آینده آغاز می شود.
هاشمی با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز با دارا بودن افزون بر ۶۰ درصد از آمار واحدهای صنعتی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان از مهمترین قطب های صنعتی استان و جزء بزرگترین شهرک های صنعتی کشور محسوب می‌شود گفت به همین دلیل نیز اداره امور راهبری این شهرک صنعتی که بر اساس قانون به شرکت خدماتی واگذار شده ،دارای اهمیت است.
هاشمی همچنین با بیان اینکه امسال برنامه‌های ویژه‌ای در زمینه توسعه و تکمیل زیرساخت ها توسط شرکت شهرکهای صنعتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام خواهد شد گفت: تامین آب پایدار این شهرک صنعتی و مقابله با پدیده دلالی و فسخ اراضی راکد از برنامه های مهم امسال است که اجرایی شده است .