پيگيري مشكلات واحدهاي صنعتي و شهرك هاي صنعتي در سطوح ملي و استاني

در جلسه دكتر نجابت نماينده مردم شيراز و زرقان در مجلس شوراي اسلامي و مهندس هاشمي مدير عامل شهرکهای صنعتی فارس با صنعتگران شهرك صنعتي شيراز اعلام شد؛

نجابت:پيگيري مشكلات واحدهاي صنعتي و شهرك هاي صنعتي در سطوح ملي و استاني

هاشمي :فسخ اراضي راكد بدون اغماض انجام مي شود/فسخ اسكلت هاي سوله هاي رها شده امسال در دستوركار قراردارد/انعقاد قرارداد با آبفاي شيراز براي تامين بخشي از آب شهرك صنعتي


نماينده مردم شيراز و زرقان در مجلس شوراي اسلامي از اهتمام ويژه براي پيگيري و رفع مشكلات واحدهاي صنعتي و شهرك هاي صنعتي خبر داد و گفت:مسائل و مشكلات موجود در دو سطح استاني از طريق دستگاه هاي اجرايي استان و سطح ملي از طريق حضور در وزارت خانه ها و نهاد هاي دولتي پيگيري مي شود.
دكتر روح الله نجابت در جلسه بررسي مسائل و مشكلات صنعتگران در شهرك صنعتي بزرگ شيراز با بیان اینکه اکثر مشکلات و چالش های شهرک صنعتی بزرگ شیراز و واحدهای صنعتی با راهکارهای اجرای آن را توسط گروه کارشناسی ،احصا و دسته بندی نموده ایم گفت:حضور مستمر در شهرک های صنعتی شیراز و زرقان و بازدید از واحدهای صنعتی برای امسال برنامه ریزی شده تا بتوانیم بصورت میدانی و باحضور مدیران دستگاه های اجرایی به رفع مشکلات تولید بپردازیم.


نجابت بااشاره به مشکلات مطرح شده از سوی سرمایه گذاران گفت:امیدواریم با هم افزایی دستگاه های اجرایی و استفاده از ظرفیت نمایندگان در مجلس و نیز کمک و همراهی صنعتگران بتوانیم گام های مناسبی برای اعتلای صنعت فارس برداریم .


مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس نیز در سخنانی با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز بعنوان بزرگترین شهرک صنعتی جنوب کشور نیازمند توجه ویژه است گفت:در اين زمينه با اولويت بندي مشكلات،طرح هاي توسعه و تكميل زيرساخت ها در برنامه قرارگرفته است.


سيد مصطفي هاشمي افزود:طرح مدول سوم تصفيه خانه فاضلاب و ارتقاي سيستم تصفيه خانه فعلي هفته آينده به مناقصه خواهد رفت و عمليات اجرايي آن با انتخاب پيمانكار آجرايي مي شود.


وي همچنين از اجراي طرح ويژه نظارت بر ساخت و ساز واحدها و مقابله با پديده دلالي در شهرك صنعتي بزرگ شيراز خبر داد و گفت:در زمينه فسخ اراضي راكد و خلع يد آنها با جديت و بدون هيچ گونه اغماضي در دستور كار قرارگرفته و در اين زمينه بر اساس قانون اقدام مي كنيم.


مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس تاكيد كرد:امسال فسخ اسكلت سوله هايي كه در دهه هاي 70و 80ساخته و رها شده اند نيز در برنامه قراردارد.