بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش،تجربه،مهارت در اولین گردهمایی تخصص مدیران صنایع استان فارس

اولین  همایش فصلی  کوچینگ  دانش محور که با هدف افزایش بهروری و توسعه کسب و کار با رویکرد نوین با همکاری شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز برگزار می گردد.

مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس از برگزاري نخستين همایش باعنوان " کوچینگ سازماني و توانمند شدن نيروي انساني" با حمايت شركت شهرك هاي صنعتي فارس در شيراز خبر داد وگفت:اين همايش باحضور مديران واحدهاي صنعتي و توليدي 11بهمن برگزار مي شود.
به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، احد فتوحي از اهداف اين همايش را  افزایش بهره وری و توسعه کسب و کارها با رویکردی نوین اعلام كرد و گفت:يكي از برنامه هاي مهم شركت شهرك هاي صنعتي فارس حمايت از توانمندسازي واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط در حوزه هاي ارتقاي بهره وري و كسب و كار است و دراين زمينه از برگزاري دوره هاي آموزشي و همايش هاي تخصصي حمايت مي كند.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس، بررسی چالش های کسب و کار در قالب پنل دانش،تجربه،مهارت  همراه با  سخنرانی های کاربردی و کوچینگ محور در حوزه راهبردی سازمان،برگزاري کارگاه برند سازی و خلق ارزش و بازدید از نمایشگاه را از برنامه هاي  اصلي اين همايش اعلام كرد.
فتوحي همچنين از برگزاري  پنل پرسش و پاسخ با موضوع بحران های پیش رو مدیران جوان و صنعتگران و آموزش کوچینگ برای راهنمایی بهتر به صنعتگران را از ديگر برنامه هاي همايش اعلام كرد.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي فارس در ادامه با بيان اينكه حمايت از  ارائه آموزش هاي تخصصي و كاربردي به واحدهاي صنعتي در برنامه اين شركت قراردارد گفت: از ابتداي امسال تاكنون 60دوره اموزشي برگزار و 2084نفر در اين دوره ها آموزش هاي تخصصي مربوط به حوزه كاري خود را فراگرفته اند.
این همايش  ۱۱ بهمن ماه امسال  در سالن وصال شیرازی هتل شیراز برگزار می شود.