ساماندهی وضعیت پسماند در شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش روابط عمومی  شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، در ادامه  بازدید های هیئت مدیره ، محسن ابراهیمی و هومن دانیالی از مکان های مختلف شهرک از جمله محل انباشت ضایعات ساختمانی و زباله در پشت ساختمان فناوری بازدید و با صنعتگران به گفتگو نشستند. از جمله معضلات و مشکلاتی که  شهرک صنعتی بزرگ شیراز  با آن مواجه است، بحث رها سازی نخاله‌های حاصل از فعالیتهای  ساختمانی و صنعتی  و دپوی آنها توسط برخی از پیمانکاران و واحد های مستقر در شهرک می باشد که این ضایعات عمدتا در حاشیه شهرک و زمین های ساخته نشده  تخلیه می شوند.


از یک طرف زشت شدن سیمای شهرک و تبدیل شدن این مشکل به عنوان کابوسی برای صنعتگران مجاور با این زمینها  و از سوی دیگر انباشت نخاله ها ، ضایعات و پسماندهای صنعتی و هزینه بردار بودن جمع آوری نخاله ها از جمله مشکلات مهمی است که در این   بازدید تدابیری برای آن اندیشیده شد.


تصمیم در خصوص برخورد قاطعانه با خاطیان ، ثبت عملیات ساماندهی نخاله ها و ضایعات شرکت خدماتی ، افزودن تجهیزات بیشتر و باکارایی بهتر همچون خرید کامیون مجهز به پرس حمل زباله و جمع آوری صفر تا صد زباله و انتقال به سایت دفن زباله برمشور از مواردیست که میبایست هرچه زودتر در دستورکار قرار گیرد.
همچنین با توجه به دفترچه قرارداد واحدهای مستقر در شهرک صنعتی جمع آوری ضایعات صنعتی به عهده صنعتگران میباشد و از صنعتگران محترم انتظار می رود ضمن توجه به این مهم  ، نقش و کمک موثری در جهت اداره هر چه بهتر شهرک داشته باشند.


دانیالی و ابراهیمی   با اشاره به انجام مطالعات و بررسیهای مستمر در حوزه های مختلف شهرک و بکارگیری مشاوران مجرب  ونیز پیگیری های مستمر  ابراز امیدواری کردند که با عنایت حضرت حق  و یاری بزرگان صنعت و  همه صنعتگران  بتوانیم مشکلات   را به کمترین حد رسانده   و قوی تر از همیشه برای رسیدن به اهداف  والای صنعت و اقتصاد گام برداریم.


در پایان این بازدید دستوراتی جهت حل سریع معظل صنعتگران  مناطق بازدید شده به مدیران بخشهای مربوطه صادر گردید.