پیگیری و بررسی مشکلات فاز چهار شهرک صنعتی بزرگ شیراز

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ، بازدید از فاز 4 شهرک به درخواست صنعتگران توسط مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز صورت گرفت.در این بازدید به مشکلاتی از جمله ریختن اضافه بتن ماشین بچینگ شرکت های بتنی که ساز و کار این فاز را دگرگون نموده است پرداخته شد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: وظیفه ماست که مشکلات صنعتگران را برطرف نماییم و ما در شرکت خدماتی سعی و تلاش خود را می کنیم که آنچه در حیطه شرکت خدماتی و از سوی شرکت شهرک ها تحویل شرکت خدماتی داده شده است، در کمترین زمان ممکن انجام شود ولی زیر ساخت ها از جمله آسفالت و پیاده سازی پیاده روها و... با شرکت شهرک های فارس می باشد.

حامد رضازردشت افزود: شرکت های که اضافه بتن ها  و موارد اضافه خود را در پیاده روها و خیابان ها ریخته اند برای اینکه فاز چهار از این وضعیت بیرون بیاید با همکاری یکدیگر جمع اوری شود و شرکت خدماتی در صورت مشاهده با فرد خاطی طبق قوانین برخورد می نماید و جریمه در نظر خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی