درو برگردان خطرناک جاده دسترس شهرک صنعتی بزرگ شیراز بسته شد

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز در سال های اخیر با مشکلات بی شماری دست و پنجه نرم می کنند،یکی از چالش هایی که صنعتگران را با مشکلات زیادی روبرو کرد، نبود امنیت جاده‌ ی در مسیر پر ترافیک و پر خطر جاده دسترس شهرک صنعتی به ویژه دور برگردان میدان دام می باشد که سبب تصادفات زیادی شد که صنعتگران بهای این معضل بزرگ جاده ای را با جان و مال خودشان دادند و آمار کشته و مصدومان بالای این مسیر فاجعه انگیزشد.

در پی پیگیری های متعدد هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز بلاخره در سال جهش تولید مشکل ترافیکی جاده دسترس (دور برگردان میدان دام) که مانع بزرگی برای صنعتگران در خصوص حضور به موقع در شهرک بود، برطرف شد.

مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: بریدگی میدان دام در جاده دسترس شهرک صنعتی بزرگ شیراز به سبب مشکلات ترافیکی و تصادفات عدیده روزانه که باعث خسارات مالی،جانی و روانی و سد راه عبور صنعتگران بود با همت والای مسئولین مربوطه بسته شد و ان شاالله از این به بعد  شاهد تصادف و ترافیک در این مسیر نباشیم.
وی افزود:بروز تصادفات عدیده خصوصا در ساعات اولیه روز موجب ترافیک های سنگین و مانع حضور بموقع صنعتگران در کارخانجات و به تبع آن مانع شروع به موقع تولید و کاهش راندمان کاری بود که خسارت جبران ناپذیری محسوب میشد. 
حامد رضا زردشت ضمن تشکر از همه کسانی که همکاری نمودند تا یکی از مشکلات صنعتگران حل شود تاکید کرد: در سال جهش تولید با توجه به منویات مقام معظم رهبری
تنها راه حل مسائل موجود، این است که مسیر تقویت و رونق تولید داخلی را با جدیت ادامه دهیم و با تصمیمات صحیح و اقدامات لازم و همکاری همه جانبه مسئولین موانع  صنعتگران را یکی پس از دیگری برطرف نمائیم.

تصادف جاده دسترستصادف جاده دسترستصادف جاده دسترستصادف جاده دسترستصادف جاده دسترس