جلسه هماهنگی دهه اول محرم در شهرک صنعتی/اعلام پروتکل های بهداشتی/سیاه پوشی مسجد شهرک

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، شیوع ویروس کرونا، آیین های عزاداری محرم را نیز همچون دیگر مراسم ها و برنامه های ملی و مذهبی تحت تاثیر قرار داده است . در این راستا شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با همکاری حوزه مقاومت بسیج کارگری امام حسن مجتبی(ع) ناحیه بقیه الله(عج) و هیات مذهبی شهرک صنعتی جلساتی مبنی به نحوه برگزاری مراسم را برگزار نمودند.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگری از برگزاری مراسم عزاداری سید سالار شهیدان در شهرک خبر داد و گفت: امسال همچون سال های گذشته مراسم زیارت عاشورا با رعایت پروتکل های بهداشتی از ساعت 6:30 صبح در مسجد فاطمه الزهرا شهرک برگزار می شود و همچون بعد از نماز مغرب و عشا برنامه عزاداری  در شهرک برقرار می باشد.
 وی افزود : جلسات متعددی با  مسئولین هیئت و هیات امنا مسجد و شرکت خدماتی شهرک برگزار شده و هماهنگی لازم صورت گرفت است.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز ضمن تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد: دستورالعمل های مربوط به پروتکل های بهداشتی برگزاری مراسم توسط واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت خدماتی آماده و  آموزش های لازم به مسئولین برگزاری مراسم عزاداری ارائه شده است.

زردشت  در ادامه گفت:برنامه سیاهپوشی شهرک صنعتی بزرگ شیراز توسط روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی با هماهنگی حوزه مقاومت بسیج کارکری امام حسن مجتبی شهرک در حال انجام می باشد و شرکت خدماتی به عنوان نماینده صنعتگران  در برپایی برگزاری سالار شهیدان سعی و تلاش خود را دارد با رعایت پروتکل ها به نحو احسن برگزار نماید.
 

فرمانده پایگاه مقاومت مسجد قاطمه الزهرا(س) در ادامه گفت: ضمن امادگی جهت برپایی مراسم عزاداری ما خواهان این هستیم که نهضت اباعبدالله را نگهداری کنیم تا فریضه امر به معروف و نهی از منکر احیا شود. و با رعایت پروتکل ها انجام خواهد شد.