تعامل هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس

در راستای ایجاد تعامل دوسویه بین هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و مسئول سازمان بسیج کارگری سپاه فجر  انجام گرفت؛

به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، در این نشست که بیش از یک ساعت به طول انجامید، "سرهنگ حمیدی" رئیس سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس، ضمن عرض تبریک انتصاب مهندس زردشت، مدیرعامل جدید شرکت خدماتی بر ضرورت ایجاد و تقویت روابط بین شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به عنوان نهاد خدمتگزار و تسهیل گر برای صنعتگران و همچنین سازمان بسیج کارگری سپاه فجر استان فارس به عنوان یک نهاد مردمی در کنار صنعتگران برای توسعه و رفع مشکلات صنعتگران تاکید کرد.

سرهنگ حمیدی در ادامه این نشست، به اتفاق سرگرد امیری فرمانده حوزه بسیج کارگری شهرک صنعتی بزرگ شیراز با" شاپور حیدری" ریئس هیئت مدیره شرکت خدماتی،  "حامد رضا زردشت" مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز و "محسن ابراهیمی" عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی به بحث و گفت وگو پیرامون مسائل تعاملی،فرهنگی،اجتماعی و رفع مشکلات صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز پرداختند.

هییت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز

رئیس سازمان بسیج کارگری ضمن تاکید کمک های مومنانه در نیمه شعبان در شهرک صنعتی بزرگ شیراز افزود: از طریق مجموعه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ به عنوان نماینده صنعتگران  در موج اول کمک های مومنانه کمک های خوبی به نیازمندان شد.

وی افزود:در موج دوم کمک های مومنانه با توجه به رهنمود های رهبر کبیر انقلاب طرح های در نظر گرفته شده است،اولین طرح مد نظر می توان به شیفت ایثار اشاره نمود که کارگران هر شرکت می تواند برای شرکت در این امر خدا پسندانه دو  ساعت کار بیشتر در کارخانه داشته باشند و حق الزحمه و مزایای آن صرف کمک های مومنانه شود.

شاپور حیدری رئیس هیئت مدیره شرکت خدماتی در ادامه گفت: کار تیمی و تشکیلاتی مد نظر است و هر انچه که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی گفته می شود باید با تمام قوا انجام شود و شرکت خدماتی همکاری های لازم را در این امر خدا پسندانه خواهد داشت.

حامد رضا زردشت مدیرعامل شرکت خدماتی گفت:کمک رسانی به نیازمندان امر بسیار خیری است و چون برای مردم است تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم همچون گذشته کمک های مومنانه صنعتگران را جمع اوری و به نیازمندان برسانیم.

محسن ابراهیمی عضو هیئت مدیره شرکت خدماتی گفت: اعضای هیئت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز به دنبال کار تیمی  و تشکیلاتی هستند، بسیج یک نهاد مردمی است و برخواسته از دل مردم است و واقعا در این چندسال بسیج همیشه در کنار ما بوده و باعث افتخار است که بتوانیم در کنار بسیج مشکلات صنعتگران را برطرف نماییم.

در ادامه به مشکلات عدیده شهرک از جمله برق ، آب شهرک، اتوبوس رانی و...پرداخته شد و قرار بر این شد سازمان بسیج کارگری در کنار شرکت خدماتی پیگیری های لازم را همچون گذشته داشته باشد.

هییت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز

هییت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز