برای سومین سال متوالی ، مهندس باصری نماینده صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز شد.

برای سومین سال متوالی و با انتخاب قاطع صنعتگران، مهندس جواد باصری نماینده صنعتگران مستقر در شهرک صنعتی بزرگ شیراز شد.

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیرازبه نقل از سرویس اقتصادی «خبرجنوب»، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با استقبال بی سابقه صنعتگران با دستور جلسه انتخاب اعضای هیات مدیره روز یکشنبه سوم شهریور 98 برگزار شد. در این مراسم که از ساعت 9 صبح تا 4 عصر به طول انجامید صنعتگران بزرگ ترین شهرک صنعتی جنوب کشور برای انتخاب نمایندگان خود جهت انجام امور راهبری و مدیریت شهرک صنعتی طی دو سال آینده تصمیم گیری کردند. در این انتخابات که علی رغم وضعیت و مشکلات نابسامان اقتصادی و تحریم ها و فشارهای متاثر از تحریم های بین المللی برگزار شد صنعتگران با روحیه و انرژی بالا در شرایطی که فضای سالن اجتماعات شهرک صنعتی حتی جوابگوی ایستادن شرکت کنندگان در این انتخابات هم نبود در یک جلسه طولانی حضور پیدا کرده و در این میان مهندس جواد باصری برای سومین دوره با بالاترین رای به عنوان نماینده منتاخب صنعتگران انتخاب شد.

مهندس جواد باصری مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در این خصوص به خبرنگار ما گفت: بر اساس قاونون واگذاری شهرک های صنعتی مصوب مجلس شورای اسلامی، در شهرک هایی که بیش از 50 درصد واحدهای واگذار شده به بهره برداری رسیده باشند الزاما می بایست راهبری و مدیریت شهرک در همه امور به مالکان در قالب یک شرکت سهامی خاص به نام شرکت خدماتی واگذار گردد و اعضای هیات مدیره این شرکت خدماتی از طریق جلسات مجمع عمومی توسط صنعتگران انتخاب و اداره امور شهرک به این هیات مدیره سپرده شود.

وی ادامه داد: در این راستا شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز که از ابتدای سال 94 تاسیس و آغاز به فعالیت نموده است با حمایت صنعتگران فهیم مستقر در این شهرک و با رویکرد ایجاد یک سازمان استاندارد و خدمت رسان کار خود را آغاز کرد.

مهندس باصری خاطر نشان کرد: در همین راستا طی 4 سال گذشته علاوه بر پیاده سازی یک سیستم ستادی و اداری مجهز به زیر ساخت نرم افزاری به روز و ماشین آلات مورد نیاز، اقدام به جذب و آموزش پرسنل تخصصی و توانمند شد و خدمت رسانی و تکریم صنعتگران سر لوحه عمل پرسنل این مجموعه قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز خاطر نشان کرد: در حوزه مدیریتی شهرک با به کار گیری نیروهای کار آمد و دارای سلامت اندیشه و توانمند در اجرا، سعی کردیم فضا را به سمتی هدایت کنیم که ارایه خدمات صادقانه به صنعتگران علاوه بر یک ارزش و وظیفه، اوج عزت و افتخار پرسنل این شرکت تلقی گردد.

وی خاطر نشان کرد: از دستاوردهای این شرکت خدماتی از ابتدای تاسیس تا کنون می توان به پیاده سازی پورتال جامع اینترنتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اشاره کرد که به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی طراحی شده و به واسطه آن سرمایه گذاران در شهرک بعد از شروع به کار و استقرار واحد صنعتی، یک وب سایت سه زبانه خواهند داشت که از طریق آن، ضمن دریافت خدمات مرتبط در شهرک همچون دریافت و پرداخت انواع قبوض، بخشنامه ها و دستورالعمل ها، بستری مناسب و استاندارد جهت معرفی تولیدات و خدمات خود و مارکتینگ در اختیار خواهند داشت.

مهندس باصری خاطر نشان کرد: از دیگر موارد می توان به بازسازی و راه اندازی یک مجموعه کشت گلخانه ای جهت تامین گل، گیاه، درختچه، جارو و ... در شهرک صنعتی نام برد.

وی تامین ماشین آلات مورد نیاز راهبری شهرک اعم از خودرو حمل زباله، دستگاه واتر جت برای سرویس و نکهداری شبکه فاضلات، ابزار آلات مخصوص باغبانی و حفظ و نهگداری فضای سبز، دو دستگاه خودرو وانت و سواری جهت راهبری و مدیریت شبکه تاسیسات از دیگر اقدامات این شرکت برشمرد و گفت: همچنین با پیگیری های صورت گرفته و با برگزاری جلسات مستمر مسئولین محترم شهرداری، شورای شهر و سازمان آتش نشانی جهت قرار گرفتن ایستگاه آتش نشانی خوشبختانه با حسن نظر مدیران محترم سازمان آتش نشانی این امر محقق گردید و هم اکنون ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی در زمره ایستگاه های رسمی آن سازمان است.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز اضافه کرد: هم اکنون به جد به دنبال  اخذ مجوز خرید دو دستگاه خودرو آتش نشانی برای این شهرک صنعتی از سوی شرکت شهرک های صنعتی فارس هستیم که امیدوارم به نتیجه برسد.

وی خاطر نشان کرد: علاوه بر این با پیگیری و مذاکره با مسئولین محترم سازمان اورژانس و دانشگاه علوم پزشکی جهت قرار گیری ایستگاه اورژانس در شهرک صنعتی، خوشبختانه این مهم محقق شد و این ایستگاه در زمره ایستگاه رسمی اورژانس شیراز است، اتفاقی که مدیون حسن نظر و حمایت بی دریغ مسئولین دانشگاه و اورژانس هستیم.

مهندس باصری از دیگر اقدامات 4 ساله شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز را طراحی و پیاده سازی کیوسک اطلاع رسانی در این شهرک عنوان کرد و گفت: کیوسک اطلاع رسانی شهرک صنعتی بزرگ شیراز این امکان را فراهم کرده که مراجعین محترم با وارد کردن بخشی از مشخصات یک واحد صنعتی، به سایر اطلاعات مورد نیاز از آن شرکت همچون نام برند، نام شرکت، محصولات، آدرس کامل به همراه کدپستی به همراه کروکی مقصد مورد نظر را روی کاغذ دریافت نموده و یا لوکیشن مقصد مورد نظر را روی گوشی همراه دریافت کند.

وی در خصوص برنامه های خود برای مدیریت شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: با توجه به این که ایجاد زیرساخت در این شهرک از ابتدای سال 68 شروع شده عموما در برخی قسمت ها عمر تاسیسات تمام شده و شرکت خدماتی باید پیش بینی راهکارهایی برای تامین بودجه و مالی برای بازسازی و نوسازی این نقاط را مد نظر قرار دهد که مراتب با مشورت خود صنعتگران در آینده نزدیک به اجرا در خواهد آمد.

مهندس باصری تاکید کرد: امید واثق دارم زمانی برسد که این شهرک شاخص ترین و بزرگ ترین شهرک صنعتی در کشور باشد.