مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی شیراز: شهرک صنعتی شیراز سرآمد شهرک ها در ایران می باشد

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: طبق آمار در اوایل انقلاب در کل کشور 600 کارخانه داشتیم ولی امروز شاهد فعالیت 600 شهرک صنعتی در کل کشور هستیم.
بالاترین لذت برای صنعتگر اشتغالزایی است/ 600 شهرک صنعتی در کل کشور فعال هستند/ استقلال هزینه دارد
به گزارش روابط عمومی شرکت خدماتی به نقل از شیرازه، جشن چهل سالگی انقلاب در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در جشن دهه فجر انقلاب گفت: نزدیک به 4 هزار سرمایه گذار در شهرک صنعتی شیراز سرمایه خود را وارد کار کرده اند و از ساخت و ساز تا بهره بردار را شامل می شود.

وی ادامه داد: به علت مشکلات اقتصادی که همگان به آن واقف هستند، برخی از این مجموعه ها راکد و یا در حال تعطیل شدن می باشند اما امیدواریم به یاری امام زمان مشکلات و معضلات حل شود. 

جواد باصری افزود: طبق آمار در اوایل انقلاب در کل کشور 600 کارخانه داشتیم ولی امروز شاهد فعالیت بیش از  600 شهرک صنعتی بهره بردار در کل کشور هستیم که نشان از حمایت از تولید و سرمایه گذاری در بخش صنعت در بعد از انقلاب است.

وی با اشاره به سطح بالای کار در شهرک صنعتی شیراز عنوان کرد: شهرک صنعتی شیراز که سرآمد شهرک ها در ایران می باشد، علی رغم همه مشکلات در همین سال به عنوان شهرک نمونه کشور انتخاب شده است.

این مقام مسئول با افتخار ابراز داشت: هم اینک که ما درحال جشن گرفتن چهلمین سالگرد انقلاب هستیم، 17 هزار و سیصد نفر بیمه شده تامین اجتماعی در شهرک صنعتی شیراز و بسیاری دیگر که بیمه سایر سازمان های بیمه ای هستند، داریم.

مهندس باصری سخنران جشن انقلاب

وی همچنین اظهار داشت: با وجود کاستی هایی که می باشد اما زیرساخت هایی آماده شده که می تواند زمینه رشد کشور را فراهم نماید و امیدواریم ببینیم که این کشور روز به روز بالنده تر و پیشرفته تر شده و از مشکلات و سختی های زندگی مردم کاسته می شود.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در خصوص شهرک صنعتی شیراز اذعان داشت: ما تنها شهرک صنعتی در کشور می باشیم که عمده خدمات و روابط ما برای صنعتگران به صورت الکترونیکی و برپایه اینترنت صورت می گیرد.

وی درخصوص یکی از مهمترین  مشکلات پیش صنعتگران مستقر در این شهرک گفت: در راستایی ساماندهی و ارتقا بهروری از منلبع اب شهرک در حال مذاکره با یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کنتور های هوشمند بنام زنر آلمان که در ایران نیز دارای نمایندگی و خدمات می باشند هستیم. تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات تامین اب صنعتگران حل نماییم.

این مقام مسئول در شهرک صنعتی شیراز همچنین افزود: در تلاش هستیم که روز به روز شرایط و خدمات را برای مردم و صنعتگران حاضر در شهرک که در این شرایط سخت جانانه ایستاده اند و برای این مملکت تلاش و زحمت می کشید، ارتقاء دهیم.

وی با بیان اینکه استقلال کلمه ای پر هزینه می باشد بیان داشت: افرادی در داخل کشور هستند که نادانسته شرایط را برای مردم سخت کرده و بذر ناامیدی در میان همکاران و هم وطنان ما می پاشند.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز متذکر شد: ما صنعتگران همه داشته هایمان را در قالب پروژه های صنعتی سرمایه گذاری کرده ایم که همزمان هدف مادی و اشتغال و کارآفرینی را در نظر داشته ایم و سعی کردیم که کشور روز به روز موفق و تعداد افرادی که هر روز بر سر این سفره می نشینند، بیشتر شود و این بالاترین لذت و کیفی است که هر صنعتگری خواهد برد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: صنعتگران ما امروز مردانه علی رغم مشکلات و تحریم ها ایستاده اند، جانانه کار می کنند و این سنگر را رها نکرده اند.

باصری با بیان اینکه این کشور همیشه با بحران دست و پنجه نرم می کرده، گفت: بدترین نسخه ای که امروز می توان برای ما و مردم پیچید، نسخه ناامیدی است و طبیعی است که در دنیا هر کشوری ندای استقلال داده، چون منافع مستکبران در خطر می افتد، آن ها بیکار نخواهند نشست.

وی با اشاره به دو راه کاری که می توان در مقابل ابرقدرت های جهان در پیش گرفت، ابراز داشت: ما یا می توانیم به زیر یوق این ابرقدرت ها برویم، و همه منافع و منابع خود را در اختیار آن ها بگذاریم و یا با حفظ استقلال در جهت سربلندی کشور مبارزه کنیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه باید پیشرفت هایی که در طی مدت انقلاب داشته ایم را به خاطر بیاوریم، تصریح کرد: زمانی در تمامی نقاط این کشور پزشکان هندی و بنگلادشی حضور داشتند و کارهای درمانی را انجام می دادند اما امروز به یمن انقلاب ما میزبان بیماران بسیاری از حتی کشورهای دیگر هستیم و در این عرصه در دنیا صاحب نام شده ایم.

وی ادامه داد: در بسیاری از حوزه ها وضعیتی مشابه حوزه سلامت و درمان داریم.

مدیر عامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در پایان با تاکید بر اهمیت رشد فرهنگی و فکری جامعه اشاره داشت: در حوزه آموزش و تحصیلات آکادمیک وضعیت دانشگاه های ما نسبت به قبل از انقلاب بسیار افزایش کمی و کیفی داشته که باعث رشد فکری جامعه شده است.