جلسه هم اندیشی با مدیران سرپرستی بانک سپه استان فارس

به گزارش شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز؛ جلسه هم اندیشی در تاریخ دوم اردیبهشت ماه 96 بین شرکت خدماتی و صنعتگران شهرک صنعتی بزرگ شیراز با مدیران سرپرستی بانک سپه استان فارس جهت حمایت واحد های تولیدی و تامین مالی سرمایه در گردش صنعتگران برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت خدماتی  شهرک صنعتی بزرگ شیراز در این باره گفت: با توجه به اینکه اختیارات و توان بانک های دولتی به مراتب بیشتر از بانک های خصوصی است ، از مدیران بانک سپه استان فارس در راستای نیاز صنعتگران به ارائه خدمات هر چه بیشتر و  ساز و کاری جهت تسهیل شرایط خدمت رسانی به صنعتگران دعوت به عمل آمد.

باصری افزود: در این جلسه مقرر گردید با پیگیری های مدیریت بانک سپه استان فارس،باجه بانک سپه به شغبه تبدیل شود و همچنین راهکارهای جهت ارائه و تخصیص حد اعتباری به صنعتگران،شهرک صنعتی بزرگ شیراز،اندیشیده و ابلاغ گردد.

در ادامه مدیر شعب بانک سپه استان فارس با اشاره به اینکه شهرک صنعتی شیراز،چهارمین شهرک صنعتی بزرگ کشور می باشد بیان نمود: شهرک صنعتی بزرگ شیراز واحد های  صنعتی و تولیدی خوبی دارد که از حمایت های بانک سپه استفاده نموده اند،بانک سپه همیشه در بین صنعتگران بوده و حمایت های لازم را ارائه داده است.



 محمدعلی  شمشیریدر ادامه گفت:امسال هم مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی و تولید-اشتغال نامگذاری نمودند،وظیفه ما این است که در شهرک صنعتی حضور بیشتر داشته باشیم.

وی افزود: بحث های خوبی در جلسه مطرح شد و برنامه کلی بانک حمایت از تولید و کمک به واحد های تولیدی جهت افزایش ظرفیت و تامین مالی و سرمایه در گردش و حضور هر چه بشتر بنگاه اقتصادی کشور بانک سپه در کنار صنعتگران می باشد. که ان شاالله بتوانیم حضور پررنگ تری در عرصه صنعت کشور داشته باشیم.