نشست شرکت خدماتی با انتظامات شهرک(موسسه نوین نظم آفرینان راد )

به گزارش روابط عمومی شهرک صنعتی بزرگ شیراز، نشست شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز با حضور مدیر عامل شرکت خدماتی و پرسنل موسسه نوین نظم آفرینان راد برگزار گردید.
در این جلسه مدیرعامل شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیرازاز زحمات خالصانه و ارزشمند پرسنل انتظامات شهرک صنعتی بزرگ شیراز تشکر و قدردانی کرد.

مهندس باصری در ادامه با تاکید به ویژگی ها و خصوصیات یک نگهبان موفق و خوب افزود: انتظامات و نگهبانان نمایندگان صنعتگران و شرکت خدماتی شهرک صنعتی بزرگ شیراز در محیط بشمار می روند و نباید جایگاه و نقش نگهبان در ذهن نگهبانان کم ارزش باشد.
وی بیان نمود: از جمله ویژگی های یک نگهبان موفق در متعهد بودن، هوشیار بودن، امانت دار بودن و خوش برخورد بودن با مراجعین دانست و از نگهبانان خواست نسبت به شرح وظایف قانونی خود احساس مسئولیت داشته باشند و مسائل، حوادث، اتفاقات محیطی را در اولین فرصت به اطلاع شرکت خدماتی برسانند.
مهندس باصری افزود: پیشگیری از وقوع حوادث و اتفاقات محیطی می بایست سر لوحه ی کار قرار گیرد زیرا مهمترین نقش حراست و عوامل آن در سازمان پیشگیری از وقوع موضوعات و مسائل امنیتی و حفاظتی است.

در ادامه سرهنگ احمدی، مسئول موسسه نوین نظم آفرینان راد به نکاتی پیرامون مسائل انتظامی پرداخت و بیان نمود: توصیه من به پرسنل حراست، انچه که در دستورالعمل ناجا ابلاغ شده است اجرا نمایید و در برخورد با ارباب رجوع از صنعتگران گرفته تا کارگران زیر دست رعایت اخلاق اسلامی نموده و هر کجا حقی باشد به مردم بدهند.

وی افزود:با صنعتگران و تمامی کسانی که امروزدر این شهرک صنعتی بزرگ در حال کار وتلاش هستند،تعامل داشته باشید و در انجام وظیفه و برخورد با افراد متخلف آنچه که در وظایف شما می باشد با اقتدار و قاطعیت برابر قانون اعمال نمایید.

در پایان نقطه نظرات ، دیدگاه ها و خواسته های پرسنل انتظامات مطرح شد و مورد بررسی قرا گرفت.